Rozwój i administrację systemów wsparcia sprzedaży
Weryfikację poprawności i jakości informacji w systemie EBI Connector
Wdrażanie i administrację oraz weryfikację informacji z zewnętrznych źródeł danych
Rozwój narzędzi analitycznych weryfikujących poprawność danych sprzedażowych
Analizę oraz monitorowanie wyników sprzedaży, tworzenie cyklicznych raportów
Prowadzenie procesu rozliczania działu sprzedaży oraz klientów
Prezentację wyników sprzedaży na spotkaniach
Tworzenie prezentacji i analiz ad hoc
Optymalizację oraz automatyzację procesu raportowania
Bieżącą współpracę z działem IT w celu rozwoju systemów wsparcia sprzedaży
Wsparcie techniczne dla użytkowników systemów informacyjnych
Wymagania
Min. 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Znajomość systemów klasy BI oraz SFA
Zaawansowaną znajomość pakietu MS Office
Wykształcenie wyższe
Rozwinięte zdolności analityczne
Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
Umiejętność planowania i dobrą organizację pracy
Proaktywność w poszukiwaniu i wdrażaniu pomysłów
Otwartość i chęć
Oferujemy
Perspektywę rozwoju zawodowego w zespole pełnym pasji
Oprócz pensji także premię roczną
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
Aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR
#overlay {
position: fixed; /* Sit on top of the page content */
width: 100%; /* Full width (cover the whole page) */
height: 100%; /* Full height (cover the whole page) */
top: 0;
left: 0;
right: 0;
bottom: 0;
background-color: rgba(0,0,0,0.75); /* Black background with opacity */
z-index: 20; /* Specify a stack order in case you're using a different order for other elements */
cursor: pointer; /* Add a pointer on hover */
}