asystent Ełk, asystentka Ełk, pracownik biurowy Ełk, Ełk
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za
przygotowywanie umów z dostawcami, sprawdzanie poprawności danych w
wewnętrznych systemach oraz przygotowywanie dokumentacji przetargowej.
Dodatkowo Asystent/-ka będzie współpracował ściśle z Działem Zakupów
oraz wspierał Procurement Managera w codziennych zadaniach.
Wymagania
1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze Zakupów.
Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
Wykształcenie wyższe.
Dynamikę w działaniu, proaktywość, samodzielność.
Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Oferujemy
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
Możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
Możliwość wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy.
Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie merytoryczne.
Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków.
Klauzule informacyjne
Aplikuj