asystent Ełk, asystentka Ełk, pracownik biurowy Ełk, Ełk
- prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych,
- przygotowywanie danych, zestawień i statystyk,
- wsparcie
Zarządu w przygotowaniu prezentacji, szkoleń, działań marketingowych,
spotkań zewnętrznych i cyklicznych spotkań podsumowujących realizacje
zadań, - dbałość o sprawny i terminowy obieg dokumentów,
- koordynowanie kalendarza spotkań Zarządu (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań),
- przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych,
- koordynacja terminów wynikających z umów,
- kontakty z administratorami sieci komputerowej, telefonicznej, internetowej, itp. zapewniające sprawne funkcjonowanie oddziału,
- prowadzenie dodatkowych projektów na zlecenie Zarządu,
- profesjonalna obsługa Klienta.
Wymagania
biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point),
wykształcenie wyższe,
wysoka kultura osobista,
umiejętność podejmowania decyzji i przejmowania odpowiedzialności za prowadzenie powierzonych zadań i projektów,
skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detale,
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów,
zaangażowanie i samodzielność,
mile widziane doświadczenie w branży finansowej,
dyspozycyjność poniedziałek – piątek, w godzinach 9-17.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w prężnie działającej firmie z kapitałem polskim,
bardzo dobre warunki pracy,
możliwość rozwoju zawodowego,
miłą atmosferę pracy w młodym zespole,
pakiet usług medycznych,
kartę multisport,
dodatkowe ubezpieczenie grupowe.
Klauzule informacyjne
Aplikuj