praca specjalista Ełk, praca biurowa Ełk, praca obsługa klienta Ełk
- Zapewnienie kompleksowej obsługi Biura Zarządu
- Koordynacja spotkań biznesowych, organizacja podróży służbowych i innych wydarzeń w firmie
- Wsparcie Członków Zarządu oraz Najwyższej Kadry Zarządzającej
w codziennej pracy - Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie
korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji - Prowadzenie rejestru dokumentów korporacyjnych i korespondencji korporacyjnej
- Realizacja zadań zleconych przez Zarząd – analiza, raportowanie, prezentacje itp.
Wymagania
Minimum 3 lat doświadczenia na tym samym lub zbliżonym stanowisku pracy
Otwartości, komunikatywności, pasji do wykonywanej pracy :)
Znakomitej organizacji pracy, samodzielności w działaniu
Wykształcenia wyższego, mile widziane wykształcenie prawnicze
Biegłej znajomości MS Office
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
Oferujemy
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
Różnorodność zadań i wyzwań
Świadczenia dodatkowe: opiekę medyczną, możliwość skorzystania z zajęć sportowych
(siłownia, fitness, basen), przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
liczne akcje na rzecz pracowników, programy dla rodziny
Pracę w kulturze organizacyjnej, gdzie wartości to realna część naszej rzeczywistości
Klauzule informacyjne
Aplikuj