Oferta archiwalna

Asystent Prezesa Zarządu

Oferta archiwalna

2 500,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


praca asystent Ełk, praca organizacja spotkań Ełk, praca obsługa klienta Ełk

  • ścisła współpraca z Prezesem Zarządu
  • zarządzanie kalendarzem Zarządu
  • zarządzanie hierarchią informacji przypływających do przełożonego
  • obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura
  • zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji
  • administrowanie korespondencją
  • organizowanie wyjazdów służbowych
  • organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad
  • reprezentowanie Zarządu przed instytucjami zewnętrznymi w zakresie wypełnienia powierzonych obowiązków
  • współpraca z innymi działami w firmie
  • dbanie o pozytywny wizerunek Spółki


Wymagania

wykształcenie wyższe
minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
biegła znajomość obsługi pakietu MS Office (szczególnie: Word, Excel)
dobra znajomość języka angielskiego
bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność
umiejętność pracy pod presją czasu
zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych
asertywność
nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu
ładny i czytelny charakter pisma
dyspozycyjność
prawo jazdy kat. B (czynne)


Oferujemy

zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
ciekawą pracę w dużej, stabilnej firmie
szkolenia podnoszące kwalifikacje
atrakcyjny pakiet medyczny


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2022.07.08, wyświetleń: 1566

nr ogłoszenia: 2564