specjalista Ełk, pracownik biurowy Ełk
- Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód
- Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody
- Realizację procesu obsługi szkód zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub odmowie wypłaty odszkodowania
- Rejestrowanie w systemach informatycznych wymaganych danych
- Współpracę z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji zgłoszonych szkód
Wymagania
Dobrej znajomości procedur obsługi szkód
Znajomości zagadnień technicznych i prawnych związanych z przedmiotem szkody
Znajomości systemów informatycznych wykorzystywanych przy obsłudze szkód
Znajomości produktów ubezpieczeniowych
Wykształcenia min. średniego, mile widziane wyższe
Oferujemy
Umowę o pracę
Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
Atrakcyjny system wynagradzania
Program profesjonalnych szkoleń
Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
Klauzule informacyjne
Aplikuj